................................................................

................................................................

2014-04-29

Oszczędny glamour z nutką klasyki. Mieszkanie w starej kamienicy


  To mieszkanie jest dziełem Asi. 
 Skromne dwupokojowe mieszkanie z aneksem kuchennym i łazienką z dużym oknem. Podłoga, wprawdzie nie tak stara jak kamienica ale odzyskana spod spróchniałego linoleum. Porządne dość szerokie deski. Drzwi i klamki  też udało się uratować.  Wypolerowane błyszczą ale czas je spatynuje.


 




12 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    jestem pod wrażeniem. Cudowne mieszkanie, a okno w łazience to moje marzenie... Piękne mieszkanie, piękne.
    pozdrawiam
    aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) a to okno faktycznie bardzo ładnie wpisywało się w przestrzeń łazienki. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Podłoga cudowna! Całe mieszkanie bardzo przytulne. I jeśli kiedyś zmienię mieszkanie, to w kuchni na pewno na podłodze szachownica. Gratuluję Autorce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szlif jest i grunt, ale reszta należy do właścicieli.
    Asiu, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ,
    Czy możesz powiedzieć skąd te piekne foteliki wiklinowe?
    Pozdrawiam
    Z lasu Pięćmorgowego
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, foteliki kupiłam w second handzie meblowym - meble holenderskie i angielskie. Zdarzają się czasem podobne, raczej nie takie same, nawet w bardzo dobrym stanie ale w ciągłej sprzedaży niestety nie mają :) Jeżeli Twój Las pięciomorgowy leży w Wielkopolsce to skocz do Czacza (wieś między Poznaniem a Lesznem) tam takie bywają. Pozdrawia serdecznie :)

      Usuń
  5. Podłoga wygląda wspaniale, nic tylko się zachwycać. Drewno idealnie się komponuje z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prośbę: kiedyś widziałam Pani pracę, która mnie bardzo zainspirowała do zmiany wystroju mojego domu. Była to witrynka charakterystyczna, bo z podświetlonymi półkami. Została sprzedana, niestety zanim dojrzałam do pewnych pomysłów. Ubolewam, że nigdzie nie mogę znaleźć jej zdjęcia. Proszę o podpowiedź gdzie szukać. Dziękuję Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dario, Tak, rzeczywiście nigdzie nie ma zdjęć tej witryny. Wrzucę dla Ciebie kilka do blogu. Będą po prawej stronie przy innych moich meblach więc będziesz mogła sobie przypomnieć jak to wyglądało. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty