................................................................

................................................................

2017-11-29

Jesień, niekoniecznie złota

O każdej porze roku mieszkanie nabiera innego charakteru a dzieje się tak dlatego, że słońce inaczej je oświetla. Gdy jest najniżej i głęboko wpada do wnętrz, wydobywa jakieś inne, nie rzucające się zazwyczaj w oczy przestarenie. Mimo, że wpadłam do Joanny na chwilę, nie mogłam oprzeć się, żeby nie sfotografować tego inaczej oświetlonego domu.





Kilka dni wcześniej sfotografowałam pierwszy szron w ogrodzie Joanny



6 komentarzy:

  1. Ciepło, miło, nastrojowo, tylko wejść i zamieszkać.
    Kiedyś, przejściowo, mieszkałam w 24 m kawalerce. O świcie wydawała się większa o całą wnękę kuchenną. Światło! Polubiłam świty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak cisza i spokój....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne mieszkanie!
    proszę pisać częściej, dzielić się tymi pięknym wnętrzami, Pani gust i styl jest dla mnie inspiracją...
    Szkoda, że Pani córka już nie aktualizuje bloga, czy gdzieś w sieci można ją spotkać?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę Liliano, że się pokazałaś na blogu...dawno Cię nie było, a bardzo lubię zaglądać do "Szuflady...' Uwielbiam oglądać metamorfozy, które pokazujesz. Podziwiam , jak z "ruderki" powstaje cudowne wnętrze , tylko za mało tych zdjęć :-(
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Liliano dziękuję za te zdjęcia ,za ten nastrój ,zaglądam ,podziwiam i długo pamiętam.Pozdrawiam już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia, pięknie urządzone mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty