................................................................

................................................................

2011-08-06

Lato 2007. Wspomnienie


Trafiłam na zdjęcia sprzed czterech lat i mam ochotę podzielić się urokiem miejsca. Zrobione u kuzynostwa, w ich letnim domu a właściwie zagrodzie.


























Na kominie, pliszka siwa.





Pogoda zmienną jest, więc nagle...











Przez okno widać dawny chlewik, obecnie pełniący funkcję drwalki. Okazał się być bardzo fotogenicznym modelem.

















Żuraw ciągle czynny. Jest tu jedynym źródłem wody.







3 komentarze:

  1. cudownie. zazdroszczę, nie ma już takich miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie wrarzenie, ze okazalam sie w innych czasach i wokol mnie jest cisza. Sakramentalna cisza. Uroczo...
    Pozdrawiam, Anna-Maria, Lwow

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce,dach kryty strzechą ,a jakie ule!!! pobyć tam choć jeden dzień.....

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty