................................................................

................................................................

2015-07-26

Moja nowa łazienka


Od kilku lat nosiłam się nieskutecznie  z zamiarem remontu łazienki. Nie było to duże przedsięwzięcie, bo była mała. Tylko kabina prysznicowa i umywalka na niecałych 5 m2.

W pewnym momencie zdecydowałam się na powiększenie tej łazienki o połowę przylegającej do niej garderoby. To wyzwanie mnie uskrzydliło i  od tego momentu po miesiącu łazienka była skończona.

Z prac konstrukcyjnych, to musiałam wymienić jedno okno na dwa mniejsze: w garderobie i  nowej łazience. Została zburzona ściana między łazienką a garderobą i postawiona nowa w połowie garderoby. 
Zyskałam podłogę dwupoziomową ponieważ garderoba jest położona na innym poziomie niż reszta tej kondygnacji. 

To, że zajmujemy się z córką remontami i aranżacją mieszkań, jestem na bieżąco z tym co oferuje rynek, ułatwiło mi szybkie wykończenie urządzenie łazienki.











  






Teraz łazienka składa się z dwóch części. Kąpielowej i kosmetycznej.
Duża toaletka mieści wszystkie kosmetyki i ręczniki.





Zamiast krzesełka -  poduszka. Na niej serwetka vintage - haft krzyżykowy.



17 komentarzy:

  1. Śliczna łazienka:))piękny w niej mebelek i jeszcze moje ulubione kolory płytek:)))super:))a dwupoziom ma swój urok:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Liliano jestem zachwycona! Piękna łazienka z klasą! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na łazienkę extra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna łazienka! proszę powiedzieć skąd te meble?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, meble są z Czcza, to wieś koło Kościana. Zagłębie staroci. Jeżeli nie znasz i nie byłaś, to warto... Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękna łazienka ,nic dodać nic ująć . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenos, AliceLovesBrocante, Beato i Jolanto, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie powiem i tyle, bo trzeba włożyć w usta milczenia palec zachwytu!
    Pozdrawiam,
    Bożena z małej wsi Bujaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna łazienka. Lubie do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło! Ja jeszcze mam pytanie, czym wykończone zostało drewno mebelków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) Po oczyszczeniu do drewna potraktowałam mebelki gotowym preparatem o nazwie "Ług do drewna" firmy Flugger. Po wyschnięciu zawoskowałam. Ług użyłam poraz pierwszy. Dotychczas, z podobnym skutkiem, stosowałam różne mieszanki własnego pomysłu lub biały wosk. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy i rzadko spotykany design, ale łazienka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę spytać skąd te piękne kafle ????
    Poszukuję takiego rodzaju , ale ceny zazwyczaj zaporowe ....
    Pozdrawiam!
    Piękna łazienka !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je odnaleźć przez stronę Domus Ceramika. Producent: Producent: Realonda - Hiszpania.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Zważywszy, że ja nie przepadam za niebieskim to na wszystko co jest w tym kolorze nie zwracam uwagi. Pani łazienka jest po prostu ZJAWISKOWA i wręcz bym powiedziała, że IDEALNA a kolor cudowny. Gdybym robiła remont swojej bez wątpliwości skorzystałabym z Pani pomysłu.
    pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful Pictures...like your Blog very much....

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty