................................................................

................................................................

2012-10-24

Pachnący dzień. Nasturcje i Fendi

Dzisiejszy dzień zdominowały dwa zapachy. Nasturcje, które porządkując ogród przed zimą, pozrywałam przed zapowiadanymi mrozami. Zastanawiam się, czy jesień a właściwie zwiększona wilgotność i chłodniejsze powietrze wzmagają zapach roślin. Od kilku dni, bardziej niż zwykle, czuję zapach zrywanych dalii, nasturcji i różnych ziół.
Dotarły dzisiaj dwie wody toaletowe FENDI zamówione przeze mnie na Allegro (w tym wzruszająca miniaturka). Uzależniłam się od tego zapachu a moja butelka robiła się coraz bardziej pusta i już niedługo skończyłaby się. W sklepach nie mogłam znaleźć i groził mi jej brak. Pojawiła się jednak na Allegro... i już mam w zapasie i tak dzisiaj pachniałam, że sama ze sobą nie mogłam wytrzymać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty